Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

1 χρόνος CinemagasTV


Όλα ξεκίνησαν ένα χρόνο πριν. Σεπτέμβριος εξεταστική και πολύ βαρεμάρα. Ήταν κάπου 3 το βράδυ και όπως όλες οι καλές/κακές ιδέες που έρχονται τέτοια ώρα έτσι και αυτή του blog μου καρφώθηκε στο κεφάλι. Το μόνο που έλειπε ήταν ένα όνομα., ήθελα κάτι έξυπνο, κάποιο λογοπαίγνιο με την λέξη cine.  Άρχισα να δοκιμάζω τίτλους από ταινίες μέχρι που έφτασα στο αγαπημένο μου The Big Lebowski. Εδώ ήμαστε λέω. Cinedude...Cinemagas!!! Ναι αλλά βλέπω και πολλές σειρές. Οπότε CinemagasTV.

Αυτή λίγο πολύ είναι η ιστορία της μπλογκάρας μας, που δεν θα έφτανε εδώ που έφτασε αν δεν είχα τους φίλους μου να με στηρίζουν, τα φιλικά blogs (βλέπε δεξιά στήλη) που μου έδειξαν εμπιστοσύνη από το ξεκίνημα και όλους εσάς που περάσατε από εδώ και αφήσατε το σχόλιο σας, γελάσατε με αυτά που έγραψα ή τα βρήκατε αδιάφορα.

Δεν έχω μιλήσει ποτέ για εμένα (το όνομά μου είναι Νίκος) οπότε συχωρέστε με που με έπιασε το ψωνίστικο. Δεν τα πάω καλά με την ορθογραφία ούτε με την σύνταξη. Δεν είμαι ειδικός ούτε απόφοιτος σχολής κινηματογράφου απλά κάποιος σαν εσάς που γουστάρει να βλέπει ταινίες και σειρές άλλοτε με παρέα και άλλοτε μόνος του. Όπως και ο φίλος μου o CaptainMyron ή Αλέξανδρος, που γράφει κείμενα από τον Νοέμβριο του '13 γιατί γουστάρει την φάση!

Μέσα στην χρονιά συνέβησαν αρκετά ωραία πράγματα όπως όταν μπήκαν κάποια review στο Imdb  ή όταν μας ζήτησαν να γίνουμε χορηγοί επικοινωνίας σε κάποια events. Αλλά το σημαντικότερο απ'όλα ήταν όταν έβρισκα θετικές αντιδράσεις στα σχόλια και αντάλλαζα απόψεις με ανθρώπους που δεν έχω συναντήσει ποτέ αλλά έχω τόσα να πω.

Η ικανοποίηση που παίρνω είναι τόση μεγάλη που με κάνει να θέλω να συνεχίσω παρ'όλο που δεν έχω τους ίδιους ρυθμούς σε σχέση με την αρχή είτε λόγω υποχρεώσεων ή ακόμα και τεμπελιάς.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς! Χρόνια Πολλά CinemagasTV!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου